.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
زندگی قهرمان جنگ های هوادریا مکتوب شد

 شمال نيوز: روایتی از زندگی قهرمان جنگ های هوادریا و طرح های پدافندی سرلشکر خلبان حسین خلعتبری  در قالب كتابي با عنوان «شكارچي» به چاپ رسيد.

احمد رضايي شرفداركلايي نويسنده كتاب «شكارچي» در مقدمه ي اين كتاب مي نويسد:
«به گفته ی کارشناسان، نیروی دریایی عراق را خلعتبری و دوران نابود کرده اند و این گفته مستند است.خلعتبری در انهدام ناوهای نیروی دریایی عراق به ویژه ناوهای اوزا، آن قدر شجاعت و مهارت از خودش نشان داده که به "شکارچی" ناوهای اوزا مشهور شده است.
شاید این مرد – حسین خلعتبری – در میان همه ی کسانی که دوران جنگ را تجربه کرده اند، یک استثنا باشد؛ که هست. روستا زاده ی مازندرانی، چه قدر باید تلاش کرده باشد و از چه مراحل تحصیلی، اجتماعی و رقابت های نفس گیر، خودش را بالا کشیده باشد تا بشود: یک نخبه ی نظامی، بشود یک نخبه ی ماهر و بعدها هم بشود یک قهرمان در مقابله با مهاجمین به آب و خاک کشورش و در نهایت مدال جانبازی و مدال فتح را از مقام معظم رهبری دریافت نماید.»

  كتاب شكارچي که در قالب روایت مستند داستانی به رشته ی تحریر درآمده است، روایت خاطرات از دوران دبستان و کودکی او آغاز شده و تا پس از شهادت او ادامه می یابد؛ تا آن زمان که سر مطهر شهید پس از دفن پیکر پیدا می شود. خاطراتی که از عشق و علاقه او به حضرت اباعبدالله الحسین(ع) حکایت می کند و پیکر او نیز چون مولایش به سوی معبود پر می کشد.

 نویسنده امیدوار است تا مخاطبین عزیز ساعاتی را با خاطرات این شهید عزیز همراه شده و مسیر زندگی این شهید را طی نمایند.
علاقمندان برای تهیه این کتاب می توانند با شماره تلفن 09194903284 تماس حاصل نمایند.
/ف250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.3 seconds.